Últim dijous de mes...cal seguir recordant dels víctimes de violència masclista. Són 24 dones i 3 menors en aquests primers sis mesos de l'any...i acaba de començar l'estiu, una època especialment perillosa perquè augmenta la convivència i, per la qual cosa, les situacions de perill.


No hay comentarios:
Publicar un comentario